Oriol Saladrigues
Moby Dick
2014
ensemble (6)
13'
38 pages
27*35 cm
© 2014 / ONA 0026 / 978-2-37166-025-0
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Description
fr
• Premiered on 21 November 2014 at the Ensemblehaus in Freiburg by the Ensemble Recherche
• Dedicated to Ensemble Recherche
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• Création le 21 novembre 2014 à l'Ensemblehaus de Freiburg par l'Ensemble Recherche
• Dédiée à l'Ensemble Recherche
• Dédiée à l'Ensemble Recherche
Credits
- Edited by Misael Gauchat
- Notice layout: Maxime Barthélemy
- Proofreading: Oriol Saladrigues
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Oriol Saladrigues
About
fr
1975 – *
Starting out as an attempt to control rhythmic irregularity, Oriol Saladrigues' musical thinking process explores concepts such as deviation, instability, interruption, superposition, interference etc. These work to articulate all of sound's dimensions, allowing them to reinforce or resist one another. All of these phenomena are borne of the modes of daily communication, between people as much as across different media.
Find a selection of his works at Maison ONA.
Starting out as an attempt to control rhythmic irregularity, Oriol Saladrigues' musical thinking process explores concepts such as deviation, instability, interruption, superposition, interference etc. These work to articulate all of sound's dimensions, allowing them to reinforce or resist one another. All of these phenomena are borne of the modes of daily communication, between people as much as across different media.
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1975 – *
En partant d’une tentative de contrôle sur l’irrégularité rythmique, Oriol Saladrigues organise sa pensée autour de concepts comme déviation, instabilité, interruption, superposition, interférence, etc. Ceux-ci finissent par articuler toutes les dimensions du sonore pouvant se renforcer ou entrer en conflit les unes avec les autres. Tous ces phénomènes trouvent une origine dans les modes de communication quotidiens, tant entre les personnes qu’à travers les médias.
Retrouvez chez Maison ONA une sélection de ses œuvres.
En partant d’une tentative de contrôle sur l’irrégularité rythmique, Oriol Saladrigues organise sa pensée autour de concepts comme déviation, instabilité, interruption, superposition, interférence, etc. Ceux-ci finissent par articuler toutes les dimensions du sonore pouvant se renforcer ou entrer en conflit les unes avec les autres. Tous ces phénomènes trouvent une origine dans les modes de communication quotidiens, tant entre les personnes qu’à travers les médias.
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