Raphaël Cendo
REC.Foundation Vol.1
2024
Music Paper Play & HD download
© 2024 / ONA R0580
188 still available
7.— €
Purchase record
Pre-order
Pre-order
signed Music Paper Play & HD download, shipped within 5 days
« I know of no work of art lacking excess. »
« Je ne connais pas d’œuvre d’art sans excès. »
Description
fr
1. Hi! (0'46'')
2. Intermission (1'59'')
3. Fcking Klavierstücke (1'18'')
4. (My) Crash (1'09'')
5. Fuffi Baxter's brief return (3'39'')
6. Bonus Track 1 (2'14'')
7. A Walk through the Mall (2'32'')
8. Recycling (In Vivo II) (2'03'')
9. This Song (From My Crash) (1'23'')
10. Broken Mirrors (2'21'')
11. Sista's Act (4'27'')
12. Sibelius Concerto (2'02'')
13. Reconciliationism Manifesto (2'01'')
14. Ms20 Concerto (1'17'')
15. Make A Choice (1'12'')
16. Latex Dream (2'03'')
17. Sat. God (2'39'')
18. Streamhack Blues (1'02'')
19. Bonus Track 2 (3'39'')
20. Fuffi Baxter Says (4'51'')
2. Intermission (1'59'')
3. Fcking Klavierstücke (1'18'')
4. (My) Crash (1'09'')
5. Fuffi Baxter's brief return (3'39'')
6. Bonus Track 1 (2'14'')
7. A Walk through the Mall (2'32'')
8. Recycling (In Vivo II) (2'03'')
9. This Song (From My Crash) (1'23'')
10. Broken Mirrors (2'21'')
11. Sista's Act (4'27'')
12. Sibelius Concerto (2'02'')
13. Reconciliationism Manifesto (2'01'')
14. Ms20 Concerto (1'17'')
15. Make A Choice (1'12'')
16. Latex Dream (2'03'')
17. Sat. God (2'39'')
18. Streamhack Blues (1'02'')
19. Bonus Track 2 (3'39'')
20. Fuffi Baxter Says (4'51'')
1. Hi! (0'46'')
2. Intermission (1'59'')
3. Fcking Klavierstücke (1'18'')
4. (My) Crash (1'09'')
5. Fuffi Baxter's brief return (3'39'')
6. Bonus Track 1 (2'14'')
7. A Walk through the Mall (2'32'')
8. Recycling (In Vivo II) (2'03'')
9. This Song (From My Crash) (1'23'')
10. Broken Mirrors (2'21'')
11. Sista's Act (4'27'')
12. Sibelius Concerto (2'02'')
13. Reconciliationism Manifesto (2'01'')
14. Ms20 Concerto (1'17'')
15. Make A Choice (1'12'')
16. Latex Dream (2'03'')
17. Sat. God (2'39'')
18. Streamhack Blues (1'02'')
19. Bonus Track 2 (3'39'')
20. Fuffi Baxter Says (4'51'')
2. Intermission (1'59'')
3. Fcking Klavierstücke (1'18'')
4. (My) Crash (1'09'')
5. Fuffi Baxter's brief return (3'39'')
6. Bonus Track 1 (2'14'')
7. A Walk through the Mall (2'32'')
8. Recycling (In Vivo II) (2'03'')
9. This Song (From My Crash) (1'23'')
10. Broken Mirrors (2'21'')
11. Sista's Act (4'27'')
12. Sibelius Concerto (2'02'')
13. Reconciliationism Manifesto (2'01'')
14. Ms20 Concerto (1'17'')
15. Make A Choice (1'12'')
16. Latex Dream (2'03'')
17. Sat. God (2'39'')
18. Streamhack Blues (1'02'')
19. Bonus Track 2 (3'39'')
20. Fuffi Baxter Says (4'51'')
Credits
- Released by Maison ONA, May 15 2024
- Mastering: Raphaël Cendo
- Texts: Raphaël Cendo
- "Sista's Act" text & voice: Armelle Cendo
- Tracks 5 & 20 voice: Misael Gauchat
- Translation: Edward Williams
- Cover: Raphaël Wittmann
- Cover photo: Misael Gauchat
Content
Composer See all
Raphaël Cendo
About
fr
1975 – *
Raphaël Cendo's music tends towards excess and saturation. He sculpts from crude masses and extracts complex sounds. Energy from the performers themselves puts this sound matter into a state of tension through a blending of timbres and a contrast of forms.
Find a selection of previously unpublished scores, as well as the complete works dating from 2016 onwards and future pieces, at Maison ONA.
Raphaël Cendo's music tends towards excess and saturation. He sculpts from crude masses and extracts complex sounds. Energy from the performers themselves puts this sound matter into a state of tension through a blending of timbres and a contrast of forms.
Find a selection of previously unpublished scores, as well as the complete works dating from 2016 onwards and future pieces, at Maison ONA.
1975 – *
La musicalité de Raphaël Cendo tend vers l’excès et la saturation. Il taille dans la masse brute, pour en extraire des sons complexes. Ces matériaux sont mis en tension par l’énergie des interprètes, à travers une écriture de l’alliage des timbres et du contraste formel.
Retrouvez chez Maison ONA une sélection de pièces jusqu’alors inédites, ainsi que l’intégralité de ses œuvres composées depuis 2016 et à venir.
La musicalité de Raphaël Cendo tend vers l’excès et la saturation. Il taille dans la masse brute, pour en extraire des sons complexes. Ces matériaux sont mis en tension par l’énergie des interprètes, à travers une écriture de l’alliage des timbres et du contraste formel.
Retrouvez chez Maison ONA une sélection de pièces jusqu’alors inédites, ainsi que l’intégralité de ses œuvres composées depuis 2016 et à venir.