Raphaël Cendo
A Walk through the Mall
2024
electronic
2'32
© 2024 / ONA 0586
listen
buy
Notify me!
Other formats
to be published soon
Learn more
Subscription plans
Include it in a plan to access
the full catalog from 1€/month
the full catalog from 1€/month
« I know of no work of art lacking excess. »
« Je ne connais pas d’œuvre d’art sans excès. »
Description
fr
Text:
Little by little,
little by little,
without realizing,
we have become interchangeable entities in a world of sub-products
we have become interchangeable entities
interchangeable entities
interchangeable entities
Crappy by-products of a philosophy of local art, when this was still in motion
We have classed ourselves either as products for the poor or products for the rich: as Tyrrells chips or Knacki hotdogs.
Just like Pampers diapers or Lotus toilet paper.
From mouth to ass, the bottom line is we are just the receptacles of our own shit.
Little by little,
little by little,
without realizing,
we have become interchangeable entities in a world of sub-products
we have become interchangeable entities
interchangeable entities
interchangeable entities
Crappy by-products of a philosophy of local art, when this was still in motion
We have classed ourselves either as products for the poor or products for the rich: as Tyrrells chips or Knacki hotdogs.
Just like Pampers diapers or Lotus toilet paper.
From mouth to ass, the bottom line is we are just the receptacles of our own shit.
Texte:
Peu à peu,
peu à peu,
sans s'en rendre compte,
nous sommes devenus des entités interchangeables dans un monde de sous produits
nous sommes devenus des entités interchangeables
des entités interchangeables
des entités interchangeable
Des dérivés merdiques de la pensé d'un art local, quand celui-ci était encore en mouvement
Nous nous sommes classé en produit de pauvre ou en produit de luxe : en chips Tyrrells ou en saucisses Knacki.
Tout comme les couches de chez Pampers ou les PQ de chez Lotus.
De la bouche au cul, la finalité, c'est que nous sommes les réceptacles de notre propre merde.
Peu à peu,
peu à peu,
sans s'en rendre compte,
nous sommes devenus des entités interchangeables dans un monde de sous produits
nous sommes devenus des entités interchangeables
des entités interchangeables
des entités interchangeable
Des dérivés merdiques de la pensé d'un art local, quand celui-ci était encore en mouvement
Nous nous sommes classé en produit de pauvre ou en produit de luxe : en chips Tyrrells ou en saucisses Knacki.
Tout comme les couches de chez Pampers ou les PQ de chez Lotus.
De la bouche au cul, la finalité, c'est que nous sommes les réceptacles de notre propre merde.
Credits
- Composed for the album ‘REC.Foundation Vol.1’, released on Mai 15 2024
Record See all
REC.Foundation Vol.1
signed Music Paper Play & HD download, shipped within 5 days
188 available
Buy
Composer See all
Raphaël Cendo
About
fr
1975 – *
Raphaël Cendo's music tends towards excess and saturation. He sculpts from crude masses and extracts complex sounds. Energy from the performers themselves puts this sound matter into a state of tension through a blending of timbres and a contrast of forms.
Find a selection of previously unpublished scores, as well as the complete works dating from 2016 onwards and future pieces, at Maison ONA.
Raphaël Cendo's music tends towards excess and saturation. He sculpts from crude masses and extracts complex sounds. Energy from the performers themselves puts this sound matter into a state of tension through a blending of timbres and a contrast of forms.
Find a selection of previously unpublished scores, as well as the complete works dating from 2016 onwards and future pieces, at Maison ONA.
1975 – *
La musicalité de Raphaël Cendo tend vers l’excès et la saturation. Il taille dans la masse brute, pour en extraire des sons complexes. Ces matériaux sont mis en tension par l’énergie des interprètes, à travers une écriture de l’alliage des timbres et du contraste formel.
Retrouvez chez Maison ONA une sélection de pièces jusqu’alors inédites, ainsi que l’intégralité de ses œuvres composées depuis 2016 et à venir.
La musicalité de Raphaël Cendo tend vers l’excès et la saturation. Il taille dans la masse brute, pour en extraire des sons complexes. Ces matériaux sont mis en tension par l’énergie des interprètes, à travers une écriture de l’alliage des timbres et du contraste formel.
Retrouvez chez Maison ONA une sélection de pièces jusqu’alors inédites, ainsi que l’intégralité de ses œuvres composées depuis 2016 et à venir.